Top 3 društvene platforme za početak poslovanja

Veliki broj društvenih platformi se razvio unazad nekoliko godina zahvaljujući razvoju interneta i sve većoj upoznatosti javnosti korištenja istog. Može se reći da je zadnji veliki razlog porasta korištenja interneta novonastala pandemija s koronavirusom, zbog kojeg se puno funkcija koje su se dosad obavljale uživo, sada obavljaju preko interneta.

Otvorili ste svoje poslovanje i želite se predstaviti što većoj publici kako bi javnost saznala za Vaše postojanje, ovo je lista top 3 društvenih mreža koje biste trebali otvoriti:

1. Facebook

Od svih društvenih platformi Facebook je na vrhu s 2.80 milijardi  mjesečno aktivnih korisnika. Što predstavlja veliku početnu bazu potencijalnih korisnika Vaših usluga ili proizvoda.

Broj poslovnih subjekata koji već imaju svoje stranice na Facebooku je viši od 200 milijuna. Danas se očekuje da poslovni subjekt posjeduje stranicu na platformi, iz razloga jer potrošači prilikom istraživanja o proizvodima koje žele kupiti, vrlo često dolaze na Facebook kako bi pronašli informacije o proizvodima i uslugama, kao i samim poslovnim subjektima.

Facebook omogućava objavu raznih oblika sadržaja, slika, videozapisa, teksta, prijenosa uživo, priča i slično. Niste sigurni što objavljivati? Javite se nama i mi ćemo to činiti za Vas. Ukoliko imate budžet koji bi htjeli potrošiti na promoviranje vlastitog poduzeća kako bi bili više prepoznati u digitalnom svijetu, možete uložiti u oglase na Facebook-u. Facebook uz Google predstavlja jednu od najvećih platformi za online oglašavanje.

Najbitnije za upamtiti, potrebno je često komunicirati s svojim pratiteljima i odgovarati na njihove upite i komentare kako bi se stvorila zajednica povjerljivih pratitelja.

2. YouTube

YouTube je druga društvena platforma gledajući aktivne korisnike na mjesečnoj bazi, kojih ima više od dvije milijarde, ali i dalje ne više od Facebook-a. Važno je naglasiti da je YouTube tražilica odmah poslije Google tražilice po svojoj korištenosti.

Primarna aktivnost na platformi je objavljivanje videozapisa, ali moguće je komunicirati sa svojom zajednicom putem objava i priča. Iako stvaranje videozapisa predstavlja veći posao od jednostavnih objava, koristi mogu nadmašivati uložen trud. Naime, ukoliko se ostvari poveći broj pratitelja i redovitih gledatelja moguće je ostvariti i prihode od podijeljenih videozapisa.

Gledajući načine plaćenog promoviranja, oglasi na YouTube-u jedan su od najpopularnijih načina oglašavanja koji mogu dovesti do velikog broja potencijalnih potrošača.

Važno je biti konzistentan s objavljivanjem i objavljivati sadržaj koji je interesantan Vašoj ciljanoj publici. Uz vještine i znanje našeg tima, upoznatost javnosti o Vašem poduzeću će znatno porasti koristeći online oglašavanje!

3. Instagram

Zadnja po redu od platformi koju bi kao novootvoreni poslovni subjekt trebali otvoriti jest Instagram. Podaci pokazuju da Instagram ima oko milijardu mjesečno aktivnih korisnika. Sadržaj koji se objavljuje su fotografije i videozapisi, te nudi veliki izbor već ugrađenih načina izgleda videozapisa, filtera za fotografije i slično.

S obzirom da je pod vlasništvom Facebook-a, plaćeni oglasi se prilikom izrade oglasa putem Facebooka mogu namjestiti i da budu prikazivani i na Instagramu.

Vrlo je jednostavan za koristiti, najviše se koristi preko mobilnog uređaja, preko kojeg je jedino moguće i objavljivati postove.

Kako Vam mi kao marketinška agencija možemo pomoći? Osmisliti ćemo strategijski marketinški plan komunikacije na društvenim mrežama, voditi tjedne objave, brinuti za online oglašavanje, napraviti sve potrebno da Vaša stranica bude na vrhu rezultata tražilice kako bi Vas potencijalni klijenti prvi uočili. Također pružamo savjetovanje kako poboljšati vlastito poslovanje kako bi privukli još više lojalnih klijenata, ali i učinili već lojalne korisnike zadovoljnijima.

Nadam se da Vam je ova lista TOP 3 društvenih mreža za početak poslovanja bila informativna, te pružila uvid u koje društvene mreže uložiti najviše truda.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja slobodno nas kontaktirajte putem naše web stranice , ili na Facebook, LinkedIn ili Instagram stranici.

Podijeli:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pročitajte i ostale novosti

Instagram Reels

Saznaj više o Instagram Reels, kako su nastali i kako ih napraviti s lakoćom.