Instagram Reels

Instagram Reels


U prijašnjoj objavi smo napomenuli važnost Instagrama i zašto je važan za nove poslovne subjekte koji se žele predstaviti što većoj publici. Isto tako, navedeno je da Instagram ima oko milijardu mjesečno aktivnih korisnika, što ga čini jednom od najvećih društvenih mreža u svijetu. Instagram je nastao sada već davne 2010. godine, a naziv koji je svima poznat osmišljen je spajanjem riječi „instant camera“ i „telegram“. Tvorci su Kevin Systrom i Mike Krieger koji su cijelu aplikaciju od početka bazirali na fotografije. Kao i puno ostalih internetskih aplikacija Instagram je brzo uznapredovao, a najveći uspjeh je ostvario uvođenjem „hashtagova“ koji služe za lakše pronalaženje sadržaja na aplikaciji. Također važno je napomenuti da dvije godine nakon osnivanja, u rastu sve veće popularnosti Instagrama, Facebook ga odlučuje kupiti i još veći rast jest zajamčen.


Instagram Reels kao konkurencija TikToku?


TikTok, koji je nastao kada je tvrtka ByteDance 2018. godine kupila Musical.ly, aplikaciju s istim obilježjima kao TikTok samo orginalno namijenjena za Kinesko tržište, danas sustiže najveće mreže poput samog Instagrama po broju aktivnih korisnika. Uzimajući u obzir brzinu kojom se TikTok širi, Instagram nije htio dopustiti da padne ispod TikToka u popularnosti. Instagram je lansirao Reels u kolovozu 2020. godine nakon višemjesečnog testiranja, na što su iz TikToka odgovorili da „… je konkurencija dobrodošla. Onima koji žele napraviti konkurencijske proizvode želimo reći, samo naprijed.“

Najveća prednost TikToka jest ponajbolje osmišljen algoritam koji za razliku od drugih algoritama koji se mogu naći primjerice na Instagramu ili YouTube-u, najbrže uči koji sadržaj predstaviti kojemu korisniku. Isto tako posjeduje veliku bazu pjesama koje se mogu koristiti prilikom izrade videozapisa, kao i velikog broja filtera i filmskih isječaka.


Što su zapravo Instagram Reels?


Instagram Reels su zapravo još jedan od načina komuniciranja s javnosti koji dozvoljava korisnicima stvaranja videozapisa koji su u početku mogli trajati samo 15 sekundi a sada i više, a mogu se sastojati od višestrukih isječaka sa zvukom, efekata i ostalih kreativnih alata.

Ostali kreativni alati su:

  AR (Augmented Reality) efekti – digitalno-generirani efekti koji su dodani na sliku stvarnog života,

–  Audio – korištenje pjesama iz baze Instagrama uz koje se može snimati samo video npr. plesa bez vlastitog zvuka, ili pjevanje uz pjesmu gdje se onda stvara vlastiti zvučni zapis koji također drugi mogu koristiti,

Timer i odbrojavanje – mogućnost postavljanja odbrojavanja za snimanje isječaka bez upotrebe ruku

Poravnanje – mogućnost poravnanja predmeta iz prethodnih isječaka kako bi se stvorili neprimjetni trenutci promjene na isječcima

– Brzina – mogućnost usporavanja ili ubrzavanja određenog dijela videozapisa.


Kako napraviti Reels?


Reels je vrlo jednostavno napraviti u 4 laka koraka.

*Važno je znati, ukoliko je račun javan Reel ima veću šansu da bude predstavljen većoj publici.


Zanima Vas kako napraviti za vlastiti poslovni subjekt zanimljive i Vašoj publici primamljive Instagram Reels-e? Javite nam se i mi ćemo osmisliti za Vas sadržaj koji objavljivati.

Isto tako, osmisliti ćemo strategijski marketinški plan komunikacije na društvenim mrežama, voditi tjedne objave, brinuti za online oglašavanje, napraviti sve potrebno da Vaša stranica bude na vrhu rezultata tražilice kako bi Vas potencijalni klijenti prvi uočili. Također pružamo savjetovanje kako poboljšati vlastito poslovanje s ciljem privlačenja više korisnika, ali i učinili već lojalne korisnike zadovoljnijima.

Nadamo se da Vam je ovaj članak o Instagram Reels-u bio informativan, te pružio uvid u mogućnosti koje kao poslovni subjekt možete učiniti kako bi komunicirali sa svojom ciljnom skupinom.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja slobodno nas kontaktirajte putem naše web stranice , ili na Facebook, LinkedIn ili Instagram stranici.

Podijeli:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pročitajte i ostale novosti